Ανακοίνωση για Στρατή Αλμπάνη

Η Γέρα μας αποδέχεται την απόφαση του προπονητή Στρατή Αλμπάνη να αποχωρήσει από το σύλλογό μας με τους λόγους όπως είπε να είναι προσωπικοί.

Η ομάδα μας τον ευχαριστεί για την προσφορά του που ήταν πολύ καθοριστική στο να κατακτηθεί το φετινό πρωτάθλημα και του εύχεται κάθε επιτυχία στην προπονητική του καριέρα και γιατί όχι στο μέλλον να μην υπάρξει εκ΄ νέου συνεργασία. Μάλιστα με δηλώσεις του ο Στρατής Αλμπάνης ευχαριστεί τους πάντες για την παρουσία του στη Γέρα μας και τονίζει πως εδώ και δύο μήνες είχε αποφασίσει να αποχωρήσει αλλά για να μην διαταραχθούν οι ισορροπίες της ομάδας μας αποφάσισε να το κάνει μετά τον δεύτερο τελικό που σήμανε την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Αναλυτικά η δήλωση του Στρατή Αλμπάνη:

Εδώ και σχεδόν 2 μήνες έχω πάρει την απόφαση να παραιτηθώ από την τεχνική ηγεσία του ΑΠΣ ΠΑΠΑΔΟΥ ΓΕΡΑΣ μία απόφαση για την οποία ο πρόεδρος ήταν ενήμερος και απλά περίμενα να τελειώσει το πρωτάθλημα για να μην διαταραχτούν οι ισορροπίες στην ομάδα. Η ηθική και η αξιοπρέπεια μου δεν μου επιτρέπουν να είμαι πλέον προπονητής στην ομάδα την οποία υπηρέτησα δύο φορές στην προπονητική μου σταδιοδρομία με γνώμονα πάντα το καλύτερο δυνατό σεβόμενος πάντα από τον πρόεδρο μέχρι τον τελευταίο άνθρωπο που πρόσφερε στην ομάδα, υπηρετώντας την χωρίς να υπολογίζω κανένα προσωπικό κόστος.
Θέλω να δώσω για ακόμη μία φορά τα συγχαρητήρια μου στους παίχτες μου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, ενός πρωταθλήματος για το οποίο προσπάθησαν πολύ όλη την σεζόν και κατάφερναν να το κατακτήσουν αήττητοι, όπως τους έλεγα από την αρχή που ανέλαβα την ομάδα το μπάσκετ είναι δίκαιο άθλημα και πάντα κερδίζει ο καλύτερος,  καθώς  και  να τους ευχαριστήσω  για την άψογη συνεργασία που είχαμε πολλές φορές κάτω από αντίξοες συνθήκες.
Τέλος εύχομαι μέσα από την καρδία μου η ομάδα να επιτύχει τον στόχο που έχει θέσει από την αρχή της σεζόν και να πανηγυρίσει την άνοδο στην Γ εθνική κατηγορία.


Με εκτίμηση

         Αλμπάνης Στρατής


Σχόλια