Ο Μάρκος Ψημίτης μιλά αποκλειστικά στη σελίδα της Γέρας μας

Ο Μάρκος Ψημίτης είναι και επίσημα από την Τετάρτη παίκτης της Γέρας μας και σήμερα δίνει αποκλειστική συνέντευξη στην σελίδα της ομάδας μας.
Ο νεαρός Shooting Guard κάνει αναφορά στο πώς νιώθει που θα αγωνιστεί και πάλι με την Γέρα μας, μας δίνει τους δικούς του στόχους  αλλά και τους στόχους της ομάδας στα μπαράζ ανόδου στη Γ΄ Εθνική ενώ τέλος μας αναλύει τα μελλοντικά του σχέδια.

- Μάρκο καλώς όρισες και πάλι στη Λέσβο και στην ομάδα της Γέρας. Αλήθεια πως νιώθεις που θα φορέσεις και πάλι την φανέλα του Παπάδου και ποιος σε έπεισε να το κάνεις αυτό?

<< Νιώθω σίγουρα χαρά που θα φορέσω ξανά την φανέλα του Παπάδου. Είναι μια καλή ευκαιρία για την ομάδα να πάει καλά στην Αθήνα και για εμένα φυσικά να βοηθήσω όπως μπορώ. Πολλοί παράγοντες έπαιξαν ρόλο στην ένταξη μου στην ομάδα της Γέρας για τα μπαράζ αλλά στο τέλος ήταν προσωπική μου απόφαση να αγωνιστώ. >>

- Πως είναι οι πρώτες σου μέρες στην ομάδα και αν έχεις είδη δεθεί με τα υπόλοιπα μέλη του συλλόγου?

<< Οι πρώτες ημέρες ήταν Πολυ θετικές. Υπάρχει πολύ ενέργεια και θέληση και αυτό φαίνεται εντός και εκτός του παρκέ. Γνωριζόμουν ήδη με πολλά παιδιά της ομάδας, οπότε ήταν μια ομαλή ενσωμάτωση για εμένα. >>

- Σε λίγες μέρες θα διεξαχθούν τα μπαράζ ανόδου στη Γ΄ Εθνική στην Αθήνα στα οποία θα συμμετάσχει και η Γέρα. Κατά την δική σου άποψη ποιος είναι ο προσωπικός σου στόχος και ποιος ο στόχος της ομάδας σε αυτή την διαδικασία?

<< Όταν παίρνεις την απόφαση να αγωνιστείς στα μπαράζ ανόδου σίγουρα ο στόχος είναι η άνοδος. Ο προσωπικός μου στόχος είναι να αγωνιστώ όσο καλύτερα μπορώ ώστε να βοηθήσω την υπόλοιπη ομάδα να έχει μια πολύ θετική παρουσία στην Αθήνα. Ως ομάδα πιστεύω ότι θέλουμε σίγουρα μια άνοδο, αλλά ο κύριος στόχος μας είναι να έχουμε μια πολύ θετική παρουσία και εκπροσώπηση του νησιού μας. >>

- Και μία τελευταία ερώτηση.Έρχεσαι από το NCAA και τους Billikens συνδυάζοντας εκεί σπουδές και μπάσκετ. Πιστεύεις ότι έχεις κερδίσει τις κατάλληλες εμπειρίες και ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια?

<< TO NCAA σίγουρα προσφέρει παρά πολλές εμπειρίες. Το να προπονείσαι και να αγωνίζεσαι σε αυτό το επίπεδο προσφέρει εμπειρίες υψηλού επιπέδου. Σίγουρα έχω κερδίσει αρκετές εμπειρίες αλλά σίγουρα πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση και περαιτέρω μάθηση. Τα μελλοντικά μου σχέδια περιλαμβάνουν σίγουρα άλλο έναν χρόνο στην Αμερική για να πάρω το πτυχίο μου και να βελτιωθώ αγωνιστικά όσο μπορώ. Είναι νωρίς πιστεύω να μιλήσω για αλλά σχέδια. Τα πάντα είναι ανοιχτά. >>

Σχόλια